ימי הרדיו- עם תוכניות בגל"צ באמתחתו הוא מצליח יותר מאי פעם לכבוש את הקהל הישראלי עם אותנטיות, יושרה מקצועית, חוסר פשרות והרבה האהבה.

אפוק טיימס

שמעון פרנס החל את דרכו בקול ישראל ב-1976 כעורך תוכניות מוסיקה ומלל ברשת ג' וברשת ב'. התמחה ברוק ובפופ לועזי, ובמוסיקה הישראלית לתקופותיה וסגנונותיה, וערך תוכניות מוסיקה מגוונות בהגשת טובי המגישים של קול ישראל דאז. לימים לכשרכש ניסיון, החל להגיש בעצמו את תוכניותיו וגיבש סגנון שידור ייחודי ואישי. לימים שינה כיוון מוסיקאלי והתמקד במוסיקת עולם ובחשיפתה של המוסיקה הישראלית הים תיכונית לקהל מאזינים רחב, בימים שהתקשורת הישראלית התעלמה ממנה ומאומניה.
במשך עשרים ושתיים שנים, בין שנת 1989 ל-2001, ערך את התוכנית "אגן הים התיכון – כיף של שירים" ברשת גימל שנתנה ביטוי הולם ומכובד לזמר הים תיכוני הישראלי ולמוסיקה הבוקעת מארצות הים התיכון השונות. התוכנית שודרה שודרה בימי שישי בבוקר בין 9:00 ל 12:00, וסחפה אחוזי האזנה גדולים, והפכה לתוכנית דגל של רשת גימל.
במלאת חמישים שנה למדינה תיעד בסדרה בת 60 פרקים את תולדות הזמר המזרחי – הישראלי מימי הישוב ועד ימינו אנו, בתוכנית שנקראה "מסע הקסם המזרחי".
הוא מזוהה עם אהבה רדיופונית עמוקה למוסיקה יוונית ולתרבות יוון, והפך לחלוץ השדרנים בארץ שהעז לשדר מוסיקה יוונית אוטנטית ברדיו הישראלי הממלכתי בשעות הפריים טיים. שידוריו חשפו קהל מאזינים רחב ומגוון למוסיקה יוונית משובחת ולאומניה המצטיינים. בשנת 1995 ערך והגיש את התוכנית "בחשכת בתי מרזח – סיפורה של מוסיקת הרבטיקו" שבה תיעד את שורשיו וגלגוליו של הבלוז היווני, ואת מוסיקת הבוזוקי על סגנונותיה השונים. החל משנת 2001 הוא נמנה עם עורכי ושדרני "גלי צה"ל, ובה הוא עורך ומשדר תוכניות שונות ומגוונות.

מסע הקסם היווני

טיולי אוכל ומוסיקה לאתונה וסלוניקי

שמעון פרנס ברדיו

תוכניות הרדיו של פרנס בגלי צה"ל

אודות שמעון פרנס

הופעות ועידכונים על תאריכי מופעים
f

התוכניות של שמעון פרנס בגלי צה"ל

מגיע הביתה, עוצר את המכונית בחנייה ומחכה שהתוכנית שלך תסתיים. מתמוגג כל פעם מחדש שמעון!
אריה לרום

עם הרבה עומק וכבוד לאמנים שאתה מארח, אתה נותן כבוד לתרבות הישראלית. תוכנית איכותית.
מתן שדה

שמעון, הקול הרוגע שלך, והמוסיקה בשעות הקטנות של הלילה מוסיפים טעם לחיים. תודה!
ענבל דוד

העונג השישי - להאזנה

מידי שישי בין שלוש לחמש אחר הצהריים. השירים, הסיפורים והפינות באווירת השבת הנכנסת. העונג השישי

על החתום- להאזנה

שיחה עם יוצרים, מבצעים, מוסיקאים ואנשי תעשיית המוסיקה הישראלית שהטביעו חותם המוסיקה הישראלית לאורך שנים. על החתום

ציפורי לילה במעוף ים תיכוני פלוס- להאזנה

מידי שני בין חצות לשתיים. שעתיים של מוסיקה מחופי יפו – תל אביב ועד מיצרי גיברלטר, עם גיחות מוסיקאליות אל מעבר לאטלנטי… שירים, סיפורים ואורחים. ציפורי לילה

Share This