טלויזיה- שמעון פרנס

"שישי בטברנה" אחת התוכניות המצליחות ביותר בטלויזיה הישראלית בהנחייתו של שמעון פרנס מזכה אותו בפרס איש השנה בטלוויזיה.

שמעון פרנס בטלויזיה

שמעון פרנס בטלויזיה החל את דרכו בערוץ 1 בשנת 1992 בתוכנית "פופוליטיקה" כמגיש המוסיקה בתוכנית במתכונתה הראשונית. שנה מאוחר יותר הגה את רעיון תוכנית האירוח הים תיכונית "בטברנה של מתי" בהגשתו של השחקן והזמר מתי סרי, ואף ערך אותה. לימים לכשפרש מתי סרי מהתוכנית היא נקראה "בטברנה" בהגשה המשותפת שלו ושל דפנה דקל, והיא שודרה במשך שתי עונות בערוץ הראשון, בין השנים 1993 ל 1995.
בשנת 1998 חוזרת התוכנית למסך בהגשתו של שמעון פרנס כמגיש יחיד, כשלצדו על ההומור והסיפורים כיכבו בהצלחה רבה ננסי ברנדיס וארנון צדוק. התוכנית ממוקמת בלב הפריים טיים של יום שישי בערב, תחת השם "שישי בטברנה" ותוך פרק זמן קצר הופכת לתוכנית הדגל של הערוץ הראשון בעונת השידורים 98-99, ומשמשת במה למוסיקה ים תיכונית במיטבה. השילוב בין הומור, מוסיקה ים תיכונית והנחייה בעלת אופי ייחודי, הופכים את התוכנית למדורת השבט של יום שישי שמחליפה במהרה את "המעגל" של דן שילון". בסיום עונת השידורים 98-99 הוא זוכה בפרס איש השנה בטלוויזיה על הנחייתו את התוכנית ופורש ממנה בעקבות חילוקי דעות מקצועיים.
בשנת 2000 מגויס שמעון פרנס בטלויזיה על ידי "טלעד", זכיינית הערוץ השני כדי לערוך ולהגיש את התוכנית "אצל פרנס בטברנה", ובמשך שלוש עונות בין 2000 ל-2003 משודרת התוכנית בערוץ השני. בעקבות בחירתו להגיש את הטברנה בערוץ השני כמתחרה לזו שבערוץ הראשון, מפוטר שמעון פרנס מרשות השידור אחרי 25 שנות עבודה. בין השנים 2010 ל-2012  חוזר שמעון פרנס למסך אחרי שבע שנות היעדרות כדי להגיש תוכנית שהגה בשם "חלום לים התיכון" בטלוויזיה החינוכית, העוסקת בתרבות הים התיכון על גווניה השונים.

עוד על שמעון פרנס

שמעון פרנס- מסע הקסם היווני

טיולי אוכל ומוסיקה לאתונה וסלוניקי

שמעון פרנס ברדיו

תוכניות הרדיו של פרנס בגלי צה"ל

אודות שמעון פרנס

 

להופעות של שמעון פרנס

הופעות ועידכונים על תאריכי מופעים

Share This